Yönetim Kurulu Mesajı
Hedefimiz her zaman yörelerin kendilerine has yemeklerine lezzet veren ürünleri gelenekselliğini, özelliğini bozmadan, kaliteli bir şekilde üreterek bu ürünleri dünyanın her yerinde ulaşılabilir kılmak ve günümüzdeki iş yaşamının yoğunluğundan kaynaklanan pratik yaşama zorunluluğunun oluşturduğu dezavantajlar sonucu evlerde yapılma imkanı kalmayan ve yıllarca özlem duyulan geleneksel ürünlere değerli tüketicilerimizin her zaman her yerde erişebilmesini sağlamaktır.
Kurumsal Değerlerimiz
TOMART için güvenilirlik en önemli değerler arasındadır. Markanın arkasındaki isimler, kökleri itibariyle çok eskilere dayanır.
TOMART ailesi en büyük sermayenin itibar olduğunu bilir.
TOMART, yönetim olarak aidiyet ve sahiplik duygusu yüksek, bilime dayalı tüm gelişmelere açık, bilgi paylaşımına ve birlik ruhuna değer veren, katılımcı yönetim anlayışını ve başarı odaklı çalışmayı benimsemiş insan kaynağımızın en önemli değerlerimizden biri olduğuna inanır.
Bu yüzden TOMART olarak kurumsal değerlerimiz, müşterilerimizin, ortaklarımızın ve çalışanlarımızın bize verdiği güveni artırır.
Dürüstlük, tarafsızlık, saygı ve sorumluluk duygusu, günlük çalışmamızı belirler; birbirimizle olan ilişkilerimizi, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza karşı davranışımızı şekillendirir.
Marka hikayesi
TOMART’ın kuruluş hikayesi, bir salça markası oluşturmaktan öte, bir çok hikayeyi içinde barındırıyor. Zira, bu yeni hikaye, kendi başarı hikayelerini yazmış, kendi alanlarında hem markalar üretmiş hem de yaptıkları işlerle tercih edilmiş beş iş insanının bir araya gelerek, Nam’ı diğer ‘ beşi bir yerde’ sinerjisini oluşturmasıyla başlıyor…